Vše o reklamaci
Co dělat když:
Očekávané zboží přijde poničené
Předtím, než se upíšete přepravci, zkontrolujte si, prosím, zda balíček dorazil ve skvělé kondici. Pokud jeví známky poškození, nepřebírejte jej.
V případě, že balíček vypadal na první pohled v pořádku, ale uvnitř vás čeká nepříjemné překvapení v podobě poškozeného zboží, co nejdříve nám napište e-mail na info@hrackyduba.cz.
Uvnitř balíku nenajdete to, co jste si objednali
To by nás samozřejmě moc mrzelo. Ale i my, jsme jenom lidi. I v tomto případě nám napište na e-mail info@hrackyduba.cz ať to napravíme.
Jak na reklamaci zboží
Za zákona máte oprávnění uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Pro pořádek:
- Záruční doba zboží běží od jeho převzetí.
- Záruku nemůžete uplatnit na běžné opotřebení zboží.
- Záruka se nevztahuje na dárky ke zboží, nebo zboží vyhrané v soutěži.
Jak postupovat:
Vyplňte, prosím, Formulář pro uplatneni reklamace
Společně se zbožím a fakturou jej zašlete na adresu Michal Duba , U Obecních Domu 2974 , Tábor 2 - Kopeček
Dejte nám, prosím, 30 dnů na vyřízení. Ale samozřejmě se snažíme všechny reklamace vyřídit co nejdříve.
Peníze vám zašleme na účet, který uvedete v reklamačním protokolu.
Závěrem. Všechny informace ohledně nakupování v e-shopu hrackyduba.cz najdete v našich obchodních podmínkách a reklamačním řádu.
Reklamační řád
I. Všeobecná ustanovení
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Michal Duba, IČ 46699694, DIČ CZ 7204191753 se sídlem Lipová 408, 391 56 , Tábor (dále jen „prodávající“), a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.
V případě uplatnění servisu v rámci zakoupené či smluvené služby se tento servisní zásah řídí výhradně podmínkami dané služby.
II. Záruka za jakost
Jako doklad o záruce vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží doklad o zakoupení (faktura) se zákonem uvedenými údaji, které jsou zapotřebí pro uplatnění záruky.
Na výslovnou žádost kupujícího prodávající poskytne záruku formou záručního listu. Standardně však, umožňuje-li to povaha věci, vydává prodávající namísto záručního listu kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.
Pokud je to s ohledem na poskytovanou záruku potřebné, prodávající v záručním listě srozumitelným způsobem vysvětlí obsah poskytované záruky, uvede její rozsah, podmínky, dobu platnosti a způsob, jakým je možno uplatnit nároky z ní plynoucí. V záručním listu prodávající zároveň uvede, že poskytnutím záruky nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží.
- Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění
Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeném na dokladu o zakoupení či na záručním listě.
Lhůta je:
- u nového (včetně rozbaleného) zboží 24 měsíců;
Pro kupujícího podnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně, je-li to u daného typu zboží výslovně uvedeno, takto uvedená lhůta má přednost. Zboží je v takovém případě označeno následovně.
Lhůta končí dnem, který se číselným označením shoduje se dnem, kdy započala a o příslušný počet měsíců později. Délka lhůty v měsících je uvedena u každého zboží v obchodě prodávajícího a je dostatečně vyznačena na dokladu o zakoupení.
Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruka za jakost, zaniknou, nebyla-li uplatněna v uvedené době.
V případě vyřízení reklamace formou výměny zboží neběží nová lhůta, rozhodující je lhůta začínající běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
- Jakost při převzetí
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
- věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
- věc se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.
- věc je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí kupujícím, pokud prodejce neprokáže opak.