Reklamačni protokol
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.hrackyduba.cz
Společnost: Michal Duba
Se sídlem: Lipová 408, 391 56 Tábor 4
IČ/DIČ: 46699694, DIC: CZ7204191753
E-mailová adresa: sklad@hrackyduba.cz
Telefonní číslo: 381 25 19 17
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne : jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání
Datum objednání : datum obdržení :
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem
a budou navráceny zpět způsobem - Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- E-mail:
- Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V Dne
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.